Klienci, z którymi pracuję, najczęściej mierzą się z jednym lub z kilkoma wyzwaniami z poniższej listy:
- Managerowie którzy ciągle dostają feedback „Pracuj nad swoją komunikacją” – są ekspertami w swojej dziedzinie, ale często słyszą uwagi na temat swojej „niepoprawnej politycznie” komunikacji
- Liderzy którzy dostali awans na pozycję Senior Managera lub w Zarządzie i uświadomili sobie, że te umiejętności, które pozwoliły im dojść do tego miejsca, nie wystarczą, żeby osiągnąć sukces w nowej roli. Muszą szybko nauczyć się, jak komunikować się w strategiczny sposób, skutecznie prezentować wyniki swojej pracy, negocjować budżety i budować relacje z innymi członkami Senior Managementu.
- Managerowie których zespół ceni, osiągają rezultaty biznesowe, ale mają trudność ze zbudowaniem efektywnej relacji z Zarządem i innymi Senior Managerami powyżej swojego levelu w organizacji.
- Liderzy którzy ciężko pracują i osiągają wyniki, ale Management zdaje się tego nie dostrzegać i ciągle nie dostają tego awansu, na który zasługują.
Jeżeli chociaż raz pomyślałeś „tak, to o mnie”, umów się na bezpłatną konsultacje.
Dlaczego taki program jest potrzebny liderom?
Liderzy i eksperci często:
- nie mają wystarczającego wsparcia w pokonywaniu przeszkód stojących na drodze ich kariery,
- nie mają jak nauczyć się umiejętności potrzebnych na wyższych szczeblach zarządzania, które nie były im potrzebne do osiągnięcia sukcesu na poprzednich etapach kariery,
- nie dostają wystarczająco szczegółowego feedbacku na temat swojej pracy w kontekście dalszego rozwoju,
- nie mają jasnej strategii, jak pracować nad powtarzającym się feedbackiem i wzmocnić swoją pozycję,
- mimo, że wszystko robią „dobrze”, droga na wyższe stanowiska i do Zarządu pozostaje dla nich zamknięta, ale nie wiedzą dlaczego
Zazwyczaj muszą nauczyć się jak:
- świadomie wpływać na kluczowe decyzje w swojej organizacji i po stronie klienta
- komunikować się w klarowny i angażujący sposób
- analizować postrzeganie siebie i swojej pracy przez kluczowych interesariuszy, wykorzystywać swoje silne strony i ograniczyć zachowania, które sabotują ich karierę
- negocjować zasoby potrzebne do zarządzania ryzykiem m.in. budżet, etaty czy wsparcie sponsorów
- efektywnie przewodzić zespołowi
Nieważne ile zrobiłeś. Ważne ile o tym wiedzą Twoi przełożeni!
Nie chodzi o to by wykonywać zadanie właściwie, ale by wykonywać zadania właściwe.
Jak będziemy pracować?
Zaplanuję dla Nas indywidualnie proces 1:1.
Spotkamy się online, co ok. 2 tygodnie na godzinnych sesjach. Dodatkowo będę dla Ciebie dostępna przez e-mail oraz telefonicznie, w razie gdybyś pojawiła się u Ciebie potrzeba omówienia konkretnej sytuacji / problemu.
W trakcie programyu będziemy pracować nad wszystkimi 3-ma obszarami.
Przejdziemy wspólnie w 6 kroków:
- Zrozumienie wartości, preferencji i motywacji, którymi się kierujesz, a które będą leżały u podstaw Twojego Autentycznego Leadershipu
- Zebranie informacji o Twoich interesariuszach tak by zrozumieć ich wartości, preferencje i motywacje
- Zebranie i usystematyzowanie feedbacku od Twoich interesariuszy o zachowaniach, które mogą blokować rozwój Twojej kariery
- Spisanie planu działania, który doprowadzi Cię do Twojego celu
- Implementację planu działania oraz znalezieniu grupy wsparcia wewnątrz i na zewnątrz organizacji
- Zmierzenie rezultatów i upewnienie się, że nowo wypracowane zachowania i postawy zostaną z Tobą na dłużej
Kolejne kroki
Jeżeli to brzmi jak coś, czego teraz potrzebujesz, umów się na niezobowiązującą, bezpłatną konsultację